Практичне заняття на тему: «Організація та здійснення ярмаркових торгів» — ВНЗ "Львівський кооперативний коледж економіки і права"

Важливу роль у формуванні позитивного сприйняття комерційної організації торговельного підприємства відіграє ярмаркова діяльність. Саме вона дозволяє використовувати всі можливі способи для того, щоб якісно себе позиціонувати на ринку і досягти бажаних результатів. Для кращого розуміння значення та специфіки роботи ярмарків, викладач циклової комісії підприємництва та біржової діяльності коледжу Лідія Марчишин провела для студентів групи ПТБ(н)-16 практичне заняття на тему: «Організація та здійснення ярмаркових торгів», яке проходило на Міжнародному книжковому Форумі видавців у Львові.

Метою заняття було ознайомлення студентів з організацією та порядком здійснення виставкових заходів та ярмаркових торгів.

Студенти мали можливість вивчити процес організації, підготовки і проведення книжкової виставки-продажу; головні риси оптової виставки-продажу; функції ярмаркового комітету; укладення контрактів та як здійснюється оптова реалізація товарів за виставленими зразками.

Заняття дало змогу студентам ознайомитися з усіма виробничими операціями, які виникають при проведенні ярмарок. Адже, ярмарок - це не просто форум або ринок. Вони є незамінними помічниками кожного підприємця. Значення ярмарків для експонента визначається насамперед можливістю безпосередньої комунікації з потенційними споживачами й покупцями, постачальниками, які зацікавлені в одержанні інформації й налагодженні зв'язків - відслідковувати ринкові тенденції й оцінити позицію свого підприємства на ринку, обмінятися інформацією з фахівцями, - почерпнути раціональні ідеї в поводженні конкурентів, проаналізувати відгуки відвідувачів про якість, ціни товарів його фірми й товарів його основних конкурентів, провести широкомасштабні рекламні заходи щодо просування товарів експонента з використанням найрізноманітніших засобів. Одним з основних переваг ярмарків є зосередження зразків величезної кількості товарів, вироблених різними підприємствами. Це дає можливість покупцеві в короткий час ознайомитися з існуючими на ринку пропозиціями, одержати необхідну консультацію від фахівців, зробити необхідні зіставлення цін і якісних характеристик та відвідати безліч подій для власного та професійного розвитку.

У ході заняття студенти мали змогу не тільки закріпити свої теоретичні знання, а й отримати змістовний практичний досвід.