Бінарне практичне заняття з тем: «Облік кредитних операцій; Кредитування підприємств», — ВНЗ "Львівський кооперативний коледж економіки і права"

Викладачі циклової комісії обліку та фінансово-економічної діяльності Оксана Фера та Михайло Голубка, провели виїзне бінарне практичне відкрите заняття з тем: «Облік кредитних операцій; Кредитування підприємств», у групі Фн-Оц-16, на базі Міського відділення «Сихівське» ПАТ КБ «Приватбанк». Практичні заняття розвивають аналітичні можливості, мають великий виховний потенціал, допомагають перенести вже сформовані навички та вміння в практичну площину. Такий вид діяльності викликає високу мотивацію, стимулює творчий пошук.

До проведення заняття був запрошений Директор відділення, Володимир Моздзерович, який розповів студентам про історію фінансової установи, про «ПАТ КБ «Приватбанк», який є найбільшим українським універсальним комерційним банком. ПриватБанк — найбільший за розмірами активів український банк і лідер роздрібного банківського ринку України, володіє другою за чисельністю мережею відділень та найбільшою мережею банкоматів і терміналів серед банків України.

Керівник відділення, ознайомив студентів зі змістом, характером, сферою та перспективами майбутньої професійної діяльності, з особливостями практичної діяльності у фінансово-економічній установі, з видами банківських операцій, з основними банківськими продуктами, особливостями діяльності банку, провів тренінг по роботі з терміналами та банкоматами, розповів про основні правила фінансової поведінки та шляхи захисту від шахрайства з платіжними картками, а також про зміни в стратегії фінансової установи, нові стандарти якості банківських продуктів та обслуговування клієнтів та перспективи функціонування державної фінансової установи у майбутньому. Було проведено екскурсію установою, щоб наглядно побачити робочі місця фахівця, отримати інформацію від практичних працівників, які були залучені до проведення заняття.

У процесі обговорення відкритого заняття відзначено його практичну цінність. Такі заняття дають змогу викладачам значно покращити рівень засвоєння теоретичного навчального матеріалу, формувати практичні вміння та навички, роблять навчальний процес цікавими, а студентів спонукають до творчої праці.