Новини — ВНЗ "Львівський кооперативний коледж економіки і права"

Finansu seminar19 листопада студенти спеціальності «Фінанси і кредит» Львівського кооперативного коледжу економіки і права брали участь у V Всеукраїнському науково-практичному семінарі студентів, аспірантів, молодих вчених на тему «Соціально-економічні наслідки та стратегія реформування фінансової системи України», який був організований Львівською комерційною академією спільно з Інститутом економіки і фінансів та кафедрою фінансів та кредиту .
Метою семінару було обговорення проблем та перспектив розвитку фінансової системи України з урахуванням національних та регіональних особливостей. Науковими керівниками молодих науковців  були голова циклової комісії фінансів та кредиту, викладач вищої категорії  Голубка Михайло Михайлович та викладач  циклової комісії фінансів та кредиту Масляк Ярина Ярославівна.
Зі своїми доповідями виступили: Савлук Ганна «Маркетинг та його специфіка у банківській сфері», Ярецька Сніжана «Суть, значення, проблеми та перспективи розвитку страхового ринку України», Муцин Віта «Теоретичні аспекти бюджетної політики України», Юрчик Олеся «Теоретико-методологічні основи дослідження фінансово-кредитної системи України», Васів Марта «Особливості розвитку грошово-кредитної політики України в умовах фінансової кризи», Панич Соломія «Розвиток грошово-кредитної політики в умовах трансформації економіки України», Матіяш Вероніка «Еволюційні процеси грошово-кредитної політики України» та Голубка Михайло «Геопросторові особливості розвитку фінансового ринку України: теоретичний аспект».
Усіх учасників семінару нагородили дипломами.
Студентський науково-практичний семінар був цікавим, корисним та обґрунтованим і в майбутньому стане поштовхом для нових досліджень у системі фінансів України.

Seminar-vustyp

 

MaljynokСтудентська науково-пошукова конференція «Реформи у глобальній економіці та Україна» проходила у коледжі 19 листопада. Основними напрямами дослідницької роботи студентів були реформування економіки України та її інтеграційних перспектив; формування нового світового порядку та посткризового реформування світової економіки; обговорення економічних реформ у розвинутих країнах; інтеграція України у європейський економічний простір.
Відтак, на конференції були зачитані наступні доповіді:
1. «Державна підтримка – складова ефективної політики розвитку малого бізнесу» (доповідач – Петрус Василь, група ФН-23; науковий керівник – Демус С.М.)
2. «Економічні реформи у Німеччині» (доповідачі –  Томків Ольга і Турковська Оксана, група БХ-22; науковий керівник – Ткаченко Т.В.)
3. «Економічні реформи в Японії» (доповідач –  Шкапар Аліна, група ФН-13; науковий керівник – Глущак М.М.)
4. «Успішні економічні реформи в ОАЕ» (доповідач –  Холявінський Павло, група ОЦ-22; науковий керівник – Дромбінська О.І.)
5. «Економічні реформи у Польщі» (доповідачі –  Білик С. і Вольська А., група ФН-23; науковий керівник – Глущак М.М.)
6. «Рецепт успішних економічних реформ від Саакашвіллі» (доповідач –  Поплета Степан., група ОЦ-22; наукові керівники – Клачко І.В., Грицак О.С.)
7. «Економічні реформи у Китаї» (доповідач –  Мотревич Діана, група БХ-22; науковий керівник – Фера О.С.)
8. «Успіх китайських реформ» (доповідач –  Луцишин Анастасія, група ФН-22; науковий керівник – Озеран Н.М.)
9. «Україна на шляху до реформ» (доповідачі –  Федишин Наталя і Новак Микола, група ОГ-21; науковий керівник – Михалейко О.С.)
У роботі конференції, яку організували та провели викладачі циклової комісії облікових дисциплін, взяли участь студенти та викладачі коледжу.  Усі учасники були нагороджені дипломами.

IMG 2652IMG 2658IMG 2663У коледжі завершилася предметна олімпіада з англійської мови серед студентів навчального закладу, яка проходила у рамках тижня циклової комісії іноземних мов (17-21.11.2014). Організували та провели захід викладачі Верещак Н.П., Кірічкова Н.С. та Хамайко Н.І.
Участь у олімпіаді взяли 11 студентів. Переможцями стали:
І місце – Ізьо Ліля (група ПВн-12);
ІІ місце – Муцин Віта (група ФН-13);
ІІІ місце – Івахів Мар’яна (група ФН-12).
Загалом студенти показали високий рівень підготовки та ґрунтовні знання з англійської мови.